2/3-9-2016 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Ton Maria - WaarBenJij.nu 2/3-9-2016 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Ton Maria - WaarBenJij.nu

2/3-9-2016

Blijf op de hoogte en volg Ton

05 September 2016 | Canada, Jasper Park Lodge

We gaan vandaag richting Jasper.
We rijden over de Icefield parkway,dwars door de Rocky mountains. Onderweg kunnen we de Colombia Icefields Glacier (300meter dikke ijslaag) en de Skywalk(glazen brug)bezoeken.
Dit hebben we niet kunnen doen omdat het weer erg slecht was(regen en mist.JAMMER...maar onderweg was het ook prachtig
In de middag kwamen we in Jasper aan en konden we met moeite
Een campingplaats vinden ,omdat de Canadesen een lang weekend hadden. Onze camping ligt langs de Albasca rivier.
De volgende dag zijn we naar de Alhabasca watervallen gegaan,één van de indrukwekkendste vanuit gebied.
Ook bij het "Honeymoonlake"geweest. Hier is een campground zonder voorzieningen...back to the basic.
Daarna naar Jasper,een plaatsje zonder echte kern.
Daar hebben we gezellig gegeten.

• 05 September 2016 - 18:40

Henk En Ine:

Dat klinkt allemaal goed, jammer dat het weer even wat minder was. Die watervallen en de vergezichten zullen vast prachtig zijn! Geniet ervan!

Groetjes,
    Henk en Ine

• 06 September 2016 - 10:33

Gerard Hermans:

Fijn te zien dat jullie heel zijn aangekomen, hoe kan dat nou? jullie hebben meestal wel goed weer!
    Wij zullen voor jullie duimen dat het weer beter wordt.

Veel plezier!