Vancouver 17,18,19 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ton Maria - WaarBenJij.nu Vancouver 17,18,19 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ton Maria - WaarBenJij.nu

Vancouver 17,18,19

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 September 2016 | Canada, Vancouver

De laatste dagen vertoeven we in Vancouver. Ons hotel staat vlak bij het strand maar aan een drukke doorgaande weg.
De eerste dag naar de overdekte markt gelopen ,zoiets als in Beverwijk. We waren heel erg moe van al de indrukken en het rijden in de camper alle dagen dat we daarna even moesten uitrusten . Daarna lekker gegeten bij een restaurant aan het strand.
De volgende dag regende het ,maar we hebben toch naar het oude gedeelte gelopen met een soort van China Town.
Echt een wereldstad met de bijbehorende problemen zoals zwervers,drugsverslaafde en verpaupering.
Daarna bij een Maleisies restaurant een 3 gangen menu gehad met 8 verschillende gerechten....was één van de betere restaurants waar we ooit hebben gegeten.Had ook veel prijzen gewonnen .
De volgende dag naar Victoria op Vancouver Island geweest. Was een lange reis .Eerst met de bus,trein,bus,boot,bus...5 uur onderweg. Daarna 2 uur rondgelopen en de oude gebouwen bekeken en toen weer 5 uur terug. We hebben nu wel alles gezien wat we wilde.....moet je wat voor over hebben!!!
We waren moe vd reis en hebben heerlijk geslapen .
De laatste dag even wat broodjes gekocht en toen om 11.30 met de taxi richting vliegveld waar we om 15.00 richting Nederland vlogen. Na een fijne vliegreis,waar we 3 films hebben bekeken en van licht,donker,licht hebben gevlogen . Met de trein terug en om 14.15 weer in Dieren waar we opgehaald werden door Annelies.
Ook weer fijn om thuis te zijn,waar een mooi bloemetje stond en wat lekkere dingen in de koelkast stonden. (Zusje/buurtjes) Leuk thuiskomen zo!!!
Gelijk maar weer wat afspraken gemaakt,want veel mensen hadden gebeld .
Toch wel moe vd lange reis zonder een nacht slapen even kalm aan gedaan en nu maar hopen dat we vanavond goed kunnen slapen en de "jetlag " meevalt
Het was een prachtige reis en we hebben van alles genoten.
We hopen dat jullie het ook leuk vonden deze reis een beetje mee te beleven met ons.
Ook bedankt voor jullie leuke reactie's

Lieve groetjes van ons.